ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΠΑ.Λ. ΤΗΣ ΧΙΟΥ
Πολύ θετικό είναι το πρόσημο των αποτελεσμάτων των μαθητών των ΕΠΑ.Λ. Χίου.
Συγκεκριμένα, όπως τόνισε ο διευθυντής του 1ου ΕΠΑΛ Χίου, Κώστας Βούκουνας, τα αποτελέσματα είναι τα καλύτερα των τελευταίων ετών καθώς το ποσοστό των επιτυχόντων κυμαίνεται στο 60%.
Μάλιστα, 2 εξεταζόμενοι ξεπέρασαν τις 19.000 μόρια, 4 ξεπέρασαν το φάσμα των 18.500 χιλιάδων μορίων και 5 των 17.000.
Πρώτος σε βαθμολογία αναδείχθηκε ο Αντώνης Μαρδάς, δεύτερη η Δέσποινα Μπελέγρη και τρίτη η Γεωργία Τσαρούχα.
Παράλληλα, ανοικτό παραμένει το ενδεχόμενο να ισχύσει το ευεργετικό μπόνους λόγω και του σεισμού που έπληξε τη Χίο το περασμένο διάστημα.


