Σχέδιο τουριστικής προβολής 500.000€ με έμφαση σε διαφήμιση και διαδίκτυο (vid)
Το σχέδιο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου για το 2020 θα συζητηθεί την Τετάρτη στα πλαίσια του Περιφερειακού Συμβουλίου, ζητώντας την έγκριση του σώματος για την υλοποίηση του.
Όπως λέει ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης τουρισμού Ν.Νύκτας η περιφερειακή αρχή αντιλαμβανόμενη την ανάγκη για προβολή των νησιών και προσέλκυση τουριστών έχει ρίξει το βάρος αφενός στις διαφημιστικές καταχωρίσεις και αφετέρου στην ανανέωση και αναδιαμόρφωση των ιστοσελίδων των νησιών σε συνδυασμό πάντα με την παρουσία των νησιών σε στοχευμένες εκθέσεις.
«Το διαδίκτυο προσφέρει σημαντικά εργαλεία για την προώθηση των νησιών και εκεί ρίχνουμε σημαντικό βάρος» αναφέρει ο κ. Νύκτας, τονίζοντας παράλληλα ότι συνολικά το πρόγραμμα κοστολογείται στα 500.000€. Παράλληλα, σύμφωνα με τον κ. Νύκτα, σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση και στην πορεία για την ανάπτυξη του τουρισμού στα νησιά παίζει η συνεργασία με τους άλλους φορείς και παράγοντες του τουρισμού.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΔΡΑΣΗ | Π/Υ | |
1 | ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ (π.χ. BRANDING κ.λ.π) | 80.000 |
2 | ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ MARKETING | 20.000 |
3 | ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΤΗΣ Π.Β.Α. | 60.000 |
4 | ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΟ ΥΛΙΚΟ | 30.000 |
5 | ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ | 30.000 |
6 | ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ-ROAD SHOWS-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ | 20.000 |
7 | ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ – ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ – ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ – ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ Ή ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ | 60.000 |
8 | ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – Η ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ
|
20.000 |
9 | ΦΙΛΟΞΕΝΙΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΩΝ ΓΝΩΜΗΣ (PRESS TRIPS) ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗΣ (FAM TRIPS) | 15.000 |
10 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΔΩΡΑ | 5.000 |
11 | ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ | 10.000 |
12 | ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ | 150.000 |
ΣΥΝΟΛΟ |
€500.000 |